tisdag 22 juni 2010

Banbekymmer


Så var man lite tvehågsen på banan igen! Och det är inget sprinterlopp utan en krävande bana som försvinner in i horisonten och verkar oändligt lång.

Men idag har jag:

- Sovit någorlunda i natt (ca 7 timmar vilket egentligen är för lite för mig)
- Sovit en härlig och lång middagslur (uppemot 2 timmar!)
- Ätit en färdigrätt (blir bara hungrig efteråt) och en rejäl lagad spaghettiportion (gör mig ännu hungrigare)
- Godisintaget totalt är en ruta aftereight (som låg framme och skräpade), en havreboll (för jag var så vansinnigt hungrig innan maten blev klar) och ett halvt kakpaket (som jag köpte igårkväll för att jag var så hungrig efter middagen)
- Gått 40 minuters rask kvällspromenad. Jag kände mig jättestark och levande så det var härligt!! Nu är det också bra väder och jag hade bra gåmusik i lurarna.

De största fallgroparna är således hunger och sug på nåt gott efter maten. Kanske ska förbereda med smoothies, nån god frukt eller någorlunda nyttig efterrätt. Och ha färdiga morotsstavar i kylen som jag kan ta under matlagningen - när ska jag skala dom bara?

Inga kommentarer: