måndag 21 juni 2010

Sommarplaner


Tänkte köra igång igen. Men lugnt. Med ett mål per dag bara. Så får tiden utvisa vad som händer. Med ett barn har jag svårt att fokusera för mycket på mig själv.

Utgångsvikt: 87,4

Mål för idag:
- Sova ut (har en semesterdag idag och en sambo som fn är hemmapappa)
- 30 min promenad (min förestående shoppingrunda räknas inte!)
- Inte äta godis (svårt för mig!)
- Äta bra mat (försöka laga god mat eller äta ute - dock ej min stora last - kebabtallrik!)
- Äta mig mätt och belåten (de senaste dagarna har jag varit rasande hungrig och bara längtat efter fett, nu ska jag försöka att äta ordentligt och i första hand fokusera på att undvika godis)

Ja det viktigaste är att jag är mätt och belåten. Står inte ut med extrem hunger och därpå följande sötsug. Nej bra vill jag må!

Vi får se hur det går! Men guuud vad skönt det hade varit både fysiskt och psykiskt, att bli lite lättare - och snyggare :-)

Inga kommentarer: