onsdag 28 maj 2008

Jaktsäsong

Imorgon börjar min viktresa mot 20 kilos förbränning! De ska smälta bort så snabbt som möjligt utan att jag tappar sugen på vägen . Ska både satsa på restriktiv kost och excessiv motion. Jag vet inte riktigt vilka rutiner jag ska skapa, men jag får strukturera mig allt eftersom och se vad som funkar.

Imorgon väger jag in mig och sen kan du följa min kamp i minst ett halvår framöver. Genom att på detta sätt göra den offentlig har jag vad DrPhil skulle säga, skapat någon (NI!) som är accounteble, dvs som jag är ansvarig inför. Ni får också gärna dela med er av era egna ansträngningar under resans gång.

Andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kämpar jag med och peppning brukar vara välkommet vet jag så... Lycka till på vägen mot ett smalare liv! :)

Sofia sa...

Tack!

Var inne på din blogg och är imponerad över hur långt du har kommit och hur duktig du är! Vad är hemligheten?