torsdag 16 juli 2009

Fantastisk start

Vikt: 83,9
Minskning: -1,2
Totalt: -1,2

Yes! mitt kämpande har gett resultat! Fördelen med att vara så tung är att vikten kan rasa ordentligt i början. Ska försöka ge mig själv positiv feedback varje dag.

Utvärdering av igår:
- Bra med nötter som mellanmål så länge jag inte äter för mycket
- En underbar och ovan känsla att känna mig fysiskt nöjd när jag skulle sova. Det var magen som var tillfreds och precis lagom mätt av rätt saker.
- Något sött hade jag kunna tagit efter middagen då suget var som störst. En smoothie hade varit perfekt.
- Underbart att komma ut på promenad! Bra att jag gjorde det trots att jag kände mig otroligt glåmig och smådeppig och fick dra ut mig.

Hmm, nu har vi haft sällskap av bekanta och ätit pizza, så detta får nog bli en ätardag så att jag inte börjar slarva var och varannan dag. Ska ha en ätardag en gång i veckan och sen vara så duktig som jag kan.

Dagens matintag:
Frukost: Två mackor, en med ägg och kaviar och en med ost och kalkon och ett stort glas juice
Mellanmål: En modifast (120 kcal) och en islgass (50 kcal)
Lunch: Stora couscous med tonfisk i olja, citron, tomat, rödlök och kikärtor. (Åt för mycket men jag var HUNGRIG och det var så GOTT!)
Mellanmål: En mjukglass med noisettesås
Middag: Pizza (!)
Mellanmål: Hmm, åt nästan en hel (liten) påse kinapuffar, men det var för att jag gjorde om denna dag till ätardag

Dagens träning:
Kondition: 30 min promenad
Styrka: -

Inga kommentarer: