onsdag 10 mars 2010

U-turn

Jag har tummat lite på godisrestriktionerna (dvs från inget eller lite om det är nödvändigt) och har snabbt hamnat i mitt sedvanliga frosseri där EN kexchoklad inte ger någon njutning. Nu är det dags att komma tillbaka. Vi har rest mycket och varit inne i en intensiv fas med många beslut så det har varit svårt att hitta någon vardag och vettigt ätande i detta. Vi har heller inte haft tid att fixa köket rent och handla eller laga mat ordentligt så det finns skäl till varför det varit så svårt. Men nu har det lugnat ner sig, även om det är mycket att tänka på inför den nära förestående flytten. Så igår vägde jag 86,6 men jag bloggar inte om min vikt förrän imorgon eller övermorgon.

Den stora utmaningen just nu är att tillaga den enorma kassler jag köpte för några dagar sen. Och det ska göras idag!

För övrigt har jag blivit sjuk och kan inte träna. Men då får jag ju desto mer tid till att fixa och dona här hemma :-) Men bebisen tar förstås all tid, nu gnäller han igen.

So long!

Sofia

Inga kommentarer: