söndag 31 januari 2010

Månadsslut

Kanske har jag kommit igång nu? Idag är det den sista januari. Kanske var januari den startsträcka jag behövde, så kan februari kanske innebära lite mer målinriktat arbete. Regelbunden ordentlig mat (inte nödvändigtvis supernyttig) med minimalt med godis (dock får jag ta något på helgen, men helst så lite som möjligt i veckan). Motionen känns lite svår med en bebis på halsen i den här snön och kylan. Jag har ju i alla fall volleybollen två gånger i veckan, sen kan jag komplettera med styrkeövningar hemma och promenad där jag kommer åt. Får intensifiera konditionen till våren alternativt börja gå på gym. (Men eftersom jag ev ska flytta snart så vill jag inte binda upp mig på nåt dyrt gym).

Igår vägde jag mig och jag tror att jag ska hålla mig till att väga mig en gång i veckan för att inte tappa motivationen bara för att vikten normalt flukturerar från dag till dag. Ska fortsätta med att väga in mig på lördagmornar.

Söndag och städ- och slödag. Ska man orka sig på att komma ut en runda också? Vi får se.

Kanske ska jag försöka sammanfatta månadens försök den sista varje månad? Ska fundera på det.

Dagens matintag:

Frukost: Gröt med jordgubbssylt och mjölk, ett litet glas juice och två ägg
Mellanmål:
Lunch:
Mellanmål:
Middag:

Dagens träning:
Kondition:
Styrka:

Inga kommentarer: