onsdag 10 september 2008

Groggy


Cheltenham, England
Vikt: 81,3
Minskning: -0,3
Totalt: 3,7

Morgonpromenaden igår var helt underbar. Ska försöka fortsätta så - för jag kommer igång så bra på mornarna. Nu är jag lite groggy och det känns inte jättekul att ge sig ut. Men hellre resultat än ursäkter, som nån sa.

Åt ordentligt med mat igår och var aldrig hungrig. Men det var inte onyttigt heller. Så jag hoppas att jag kan äta ungefär på det sättet och gå ner igen i sakta mak. För nu när jag ska plugga klarar jag inte av någon radikal takt, behöver mina kalorier till hjärnan :)

Har sovit fantastiskt första gången på länge, och det har nog att göra med att jag var så aktiv igår. Var helt slut när jag skulle bege mig till volleybollen, så jag åkte hem och såg en film istället - smart drag! För annars hade det blivit för mycket.

Dagens matintag:
Frukost: Ett halvt glas proviva (innan morgonpromenaden). Fiberhavregrynsgröt med krossade linfrön, solroskärnor, jordgubbar, lite socker och minimjölk. Och ett glas juice och två ägg.
Lunch: Stekt hamburgare, pasta, kokt broccoli
Mellanmål:
Lite lösgodis (blev lite för mycket)
Mellanmål: Banan
Middag: Naturdiet och några makademnötter

Dagens träning:
Kondition: 30 min morgonpromenad
Styrka: -

Dagens nyhetsskörd:


Andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Inga kommentarer: