fredag 12 september 2008

Trött


Vikt: 81,1
Minskning: +0,1
Totalt: 3,9

Nu vill jag komma under 81, men samtidigt vet jag att jag kommer att äta ordentligt framöver. Så jag hoppas att gå ner sakta. Behöver krafter och energi till plugget, ridningen och träningen. Kanske kan göra nåt ryck med lite snabbare takt längre fram när livet flyter på lite mer. Just nu är jag stressad över allt som behöver göras och har inte riktigt hittat en balans. Har exempelvis sovit 6 respektive 7 timmar igår och idag. Så nu är jag fruktansvärt trött!

Dagens matintag:
Frukost: En ostmacka (med smör)
Lunch: 3 blodpuddingsskivor med jordgubbssylt (kaloribomb!)
Middag: okänt

Dagens träning:
Kondition: 30 min cykling
Styrka: 50 min ridning (tycker det är mer muskelträning än kondition)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har blivit utmanad! Kika in på min blogg :-)

Anonym sa...

Hej, hur går det för dig?

Sofia sa...

Hej Anna!

Jag känner att jag vill vila lite med bloggen för att den tar så mycket tid. Och fokusera på plugget och ridningen nu. Även vikten kommer lite i bakgrunden även om jag inte lagt av med att gå ner i vikt!

Kommer försöka fortsätta med bloggen så småningom, kanske om en månad. När jag har fått in lite rutiner i mitt nya höstliv!

Hoppas att allt är bra med dig!

Kram, Sofia