måndag 22 september 2008

Vila


Vikt: 81,5
Minskning: +0,4
Totalt: 3,5

Tänkte bara göra ett kort inlägg och beskriva aktuell blogg- och viktstatus.

Jag känner just nu att jag har för mycket att tänka på med universitetet, ridningen och resten av livet vilket gör att jag avvaktar med bloggen en tid framöver. Även viktkampen har hamnat lite i skymundan, men jag har fortfarande målet att gå ner i vikt.

Kommer att fortsätta att blogga inom kort, kanske om en månad, när jag förhoppningsvis hittat mer balans och skapat rutiner för mitt nya höstliv. Och då jag kan satsa mer helhjärtat på både vikt och bloggande!

Antar innan dess utmaningen från Vendela som också kämpar med att gå ner i vikt.

5 saker i min frys:
  1. Broccoli (standard)
  2. Laxfilé
  3. Crabsticks
  4. Bröd (delar alltid upp nytt bröd i tre påsar)
  5. Storportioner av chili con carne med råris

5 saker i min garderob:

  1. Timer
  2. Videofilmer (de tar ju sån plats!)
  3. TV (en mini såklart)
  4. Pärmar
  5. Oanvända smalkläder (optimistiska köp med prislapparna kvar!)

5 saker i min bil (eftersom jag inte har bil skriver jag vad jag brukar ha med mig när jag reser lite längre med tåg):

  1. Reseset med uppblåsbar nackkudde, öronproppar och "ögonbindel"
  2. Mp3-spelare
  3. Digitalkamera
  4. Tidning (typ PS, Leva eller Tara)
  5. Naturdiet (bar eller shaker)

5 saker i min handväska (ryggsäck):

  1. Necessär med cerat, näsdukar, läppstift, spegel och astmasprej
  2. Naturdietbar
  3. Liten burk med pecannötter
  4. Vattenflaska
  5. Solglasögon
Dagens nyhetsskörd:

So long, Sofia


Andra bloggares åsikter om , , , , ,

5 kommentarer:

Anonym sa...

OK, det låter välbehövligt. Jag tittar in då och då för att se om du uppdaterar... :-)

Anonym sa...

Nu saknar vi dig :(

Anonym sa...

Hoppas bloggvilan gör dig gott :)

Anonym sa...

Jag har tagit mig lite vila ikväll, och kollar in. Ville önska dig en god fortsättning på året.

Hoppas allt är bra med dig!

Sofia sa...

Tack alla! Jag saknar er också. Som ni kan läsa i det nya inlägget kommer jag tillbaka i mitten eller slutet av sommaren och startar dessförinnan en ny blogg jag kommer att länka till. Hoppas att allt är bra med er och att ni får ett fantastiskt 2009!

Badgear, vad roligt att du tittar in fast jag varit borta så länge! Du inspirerade mig till mitt sista inlägg och jag kommer nog snart att vara igång på min tjockblogg i alla fall.

So long!

Sofia