onsdag 3 september 2008

Höstkrafter


Vikt: 81,4
Minskning: -0,7
Totalt: 3,6

Tillbaka till förrgårdagens vikt i alla fall. Bra.

Nu har vardagen kört igång och även om jag känner mig lite obekväm i den höga aktivitetsnivån och sociala vardagen så är det ett uppsving för både mig och min viktminskning. Rutiner kan formas, ett innehåll kan fylla ut vissa godishål och mina studier blir intressanta eftersom de inramas av diskussioner, feedback och en korresponderande verklighet. Inte för att jag pluggat idag, men jag har i alla fall varit iväg och stapplat igång min vardag. Tänker jag. För vi får väl se hur det blir.

Skriver just nu från min nya tiotumslaptop som jag köpte i England! Tangentbordet är helt okej, och vikten är underbar. Den är dessutom nästan helt tyst! Min gamla laptop är otroligt seg och låter som ett helt tröskverk. Det enda minuset är att man får huka sig lite för att nå ner till skärmen, och att det inte finns någon DVD-spelare. Dessutom är flera tangenter annorlunda - men det ska jag åtgärda med klisterlappar.

Nu är det dags att kicka igång hösten!

Dagens matintag:
Frukost: En äggmacka med lättkaviar
Lunch: Banan, pecannötter och en halv naturdietbar
Middag: Lasagne (Karins färdiglagade) och lite bönsallad
Mellanmål: Kinapuffar
Mellanmål: 3 smörgåsar (skogaholms helt onyttigt underbara limpa) med ost respektive rökt skinka

Dagens träning:
Kondition: Cykling totalt40 min
Styrka: -


Andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: