onsdag 25 juni 2008

Dragkamp

Lika bra att erkänna. Började dan med massa chokladrån fast jag hela tiden tänkte på hur nyttig jag borde vara. Jag vill fortfarande gå ner, men det känns som en otrolig dragkamp att komma igång, och jag funderar nästan på att lägga mer bloggen. För denna ojämna strävan känns lite skämmig att göra offentlig. Men jag kan inte ljuga eller mörklägga. Så vad ni ser är som det är. Tyvärr. Livet är bra orättvist. Medan vissa inte ens vill gå ner i vikt men ändå rasar, sitter jag här och vill och vill utan att komma igång. Men jag har fattat att en bra frukost hjälper till, det håller också igång hjärnan. Annan hjärnmat. Men vad hjälper det när jag bara käkar chokladrån?

För att muntra upp visar jag istället en söt låt och knasig video:


Jag brukar handla på Netto eftersom jag är rätt fattig. Där har de bratwurst med 86 % kött - det är grejjer det! Många affären har inte mer än 50% kött! Läs mer om korvfusk och korvbluff. För andra med en motsträvig ekonomi - passa på att samla skräp och få en kajak i utbyte!


Klicka på bilden för att kunna läsa ordentligt

Andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , ,

1 kommentar:

Joakim sa...

Intressant och jag har på min blogg svaret på den höga bakteriehalten.

Ha De Gott / Joakim