fredag 20 juni 2008

Tillbaka!


Har försökt att vara duktig men har inte vägt mig under Stockholmsvisiten. Däremot har jag gått en timme per dag (minst!) och vandrat i stan mest hela dagarna, och har även gjort 60 situps och 10 armhävningar varannan dag. Samtidigt så har jag unnat mig både det ena och det andra, men hela tiden försökt vara nyttig. Det är mycket märkligt, men mitt sötsug och min ständiga hunger har varit försvunna hela veckan. Och utan ett spår! Min teori är att jag haft så mycket att göra och rört på mig hela tiden, så själen har blivit mätt på annat :) Den största orsaken är nog att jag varit otroligt social hela veckan, säkert mer än jag varit under hela året. Så mitt chokladsug handlar kanske mycket om understimulering, för lite fysisk aktivitet och - ensamhet.

Hur som helst så är det midsommarafton ikväll och jag vill nog både idag och imorgon ha det lite extra mysigt (= choklad). Men jag känner mig otroligt peppad att komma igång på allvar nu. På allvar med balans. Eller nåt.

Jag önskar er alla en riktigt god midsommar!

Något att se fram emot: Sex and the City (läs mer) och Mamma Mia på bio!

Inspiration för fortsatt viktminskning.

Dagens matintag (ätardag):
Frukost: Gröt med socker, ägg, juice
Lunch: En hönökaka med smör och ost
Middag: Gravad lax, potatis, gräddfil, sill
Mellanmål: After Eight

Dagens träning :

Kondition:
-
Styrka: 60 situps och 10 armhävningar

Andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Glad midsommar! :)
Lite roligt att vi har samma mål, 85kg-65 kg. :) Lycka till!!