fredag 18 juli 2008

Frustration


Vikt: 82,0
Minskning: 0,1
Totalt: 3,0

Som jag kämpade igår! Sprang och hade mig. Och så bara ett ynka hekto i resultat! Och jag som så förtvivlat gärna vill komma under 82 - om så bara med ett pyttelitet hekto!! Retsamt!

Men jag får väl intala mig att det hade kunnat vara värre. Och om jag bara fortsätter så här så är jag snart nere under 81!! Det är bara det att det kommer ett födelsedagsfirande ivägen (ikväll). Blir svårt att motstå alla frestelser och äta rätt när man är borta, men det SKA gå! För innan jag har ätardag vill jag väga under 82. Får nog därför skjuta min ätardag till söndagen, så jag kan väga in mig söndag morgon.

Aah! Det känns frustrerande.

Men jag får helt enkelt bara fortsätta i samma spår.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: