måndag 7 juli 2008

Under 83

Vikt: 82,9
Minskning: 0,2
Totalt: 2,1

Hurra! Äntligen under 83. Nu ska jag anstränga mig för att hålla det också. Jag vill INTE väga en bit över 82,9. Aldrig igen.

Wow! Här är en tjej som gått ner otroliga 80 kg på att blogga! Förebild! Hon delar också med sig av sina tips här.



Intressant om Friskis & Svettis.

Ett tips:
Tjäna pengar på din webbplats. Gå med i Agent Interactives affiliatenätverk.

Dagens matintag:
Frukost: Dinkelmüsli med fil, ½ glas juice
Mellanmål: En halv naturdietbar
Lunch: Korv med bröd
Mellanmål: En kanelbulle
Middag: Stekt laxfilé och hemgjord potatissallad på kesella, potatis, röd lök, vinäger, gräslök
Mellanmål: 3 ostmackor (minst en för mycket, men det var ju så satans gott!) och proviva

Dagens träning :
Kondition: En heldag på IKEA
Styrka: 120 situps, 10 armhävningar

Andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

3 kommentarer:

QvinnaDeLuxe sa...

Bra!!
Lyckades själv komma ner till 81,3 kg idag! Dvs -4,2 kg på 2 veckor!
Är lite imponerad av andra bloggare som kör Xtravaganza, verkar vara en mirakelmetod!!! Flera kg i veckan och olika faser för att säkerställa att de inte går upp direkt igen!!
Själv kör jag Nutrilett en vecka till!
/Q

Sofia sa...

Hej!

Grattis!!

Vad roligt att du gått ner så mycket så snabbt! Det är tufft att gå på nutrilett, så det är bra kämpat! Själv känner jag att det tar tid och energi för att ställa in mig på den nya vikten när jag gått ner ett kilo, så jag tror det är hälsosamt att jag går ner i lite mer långsam takt denna gång. Men den sista veckan har varit lite strulig, så ett halvt kilo i veckan hoppas jag på i alla fall.

Vad är Xtravaganza för nåt?

QvinnaDeLuxe sa...

Xtravaganza är soppor/pulver som man iofs äter läääänge kombinerat med viss träning.
Personer som använder det tappar typ 3-7 kg (ibland mer!!!!) i veckan.
Efter denna perioden går de över i en övergångsfas och sen en jämnviktfas.
De har coacher för ätandet och mental träning och så, så det är väldigt väldokumenterat.
Måste visserligen ha bra självdiciplin då första fasen håller på 10-21 veckor beroende hur snabbt man vill att det ska gå.
Jag upplever dock att resultaten är hållbara.
Sök på Xtravaganza.se, finns på många orter i Sverige.

/Q