söndag 13 juli 2008

Utflykt


Idag har jag rört på mig rejält! Har varit på utflykt i skogen och gått i en lång uppförsbacke med grym lutning! Men dessvärre också ätit ett gigantiskt wienerbröd som jag fortfarande har sura uppstötningar från.

Idag ska jag kanske också unna mig en riktig (fet) restaurangrätt eftersom vi har gäster och de vill ut och äta och eftersom jag alltid brukar äta min smarriga oxfilérätt. Så idag blir lite efterdyningar från igår kan man säga.

Men imorgon börjar allvaret igen. Känner mig peppad att gå ner i vikt och beredd att göra det som krävs. Känner att det går eftersom jag redan gått ner en hel del (totalt 5-6 kg från då jag började en månad innan bloggen startades). Och jag känner mig fortfarande tjock och vill verkligen bli någorlunda smal! Och jag fixar att göra det som krävs. Även om det kommer bli lite uppförsbacke denna vecka efter allt jag stoppat i mig.

Men jag ska upp i sadeln igen!

Stort glasstest!

Andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: