tisdag 15 juli 2008

Stenen börjar lossna!


Det börjar falla stenar från min mage!
Vikt: 82,1
Minskning: -1,0 (!)
Totalt: 2,9

Nu pratar vi! Får hoppas att 83 nånting var en kort parantes och att jag snart är nere på 81 nånting igen. Då skulle jag bli glad :)

Dagens matintag:
Frukost: Dinkelmüsli med russin och lättfil, ½ glas juice, 1 ägg
Lunch: En rejäl lunchtallrik med rostbiff, potatissallad och grönsallad. Till efterrätt en glasskula.
Mellanmål: Tre små vaniljrån
Middag: Tre blodpuddingskivor med jordgubbssylt
Mellanmål: Ett äpple

Dagens träning :
Kondition: 45 min promenad i maklig takt (pga krånglande livmoder) och ca 20 min planlös stadsvandring
Styrka: -



Gör ett träningstest som avslöjar hur vältränad du är!
Carola snyggast! Det hänger inte på vikten :)

Andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: