lördag 12 juli 2008

Äntligen ätardag!


Vikt: 82,6
Minskning: +0,2
Totalt: 2,4

Ätardag idag! Underbart. Synd bara att jag är i så dåligt skick pga mina månatliga besvär (som ironiskt nog kom samma dag som ätardagen) att jag knappt är godissugen. Men det har inte hindrat mig från att äta mina efterlängtade chokladsköldpaddor, guldnougat och havrebollar :) Ska ta ett sista pass ikväll, sen är det diet som gäller resten av veckan. Och jag antar att både sötsug och vikt kommer att vara modfällande de första tre dagarna, innan jag är tillbaka på spåret igen. Men det får det vara värt. Är i stort sett bara tanken på min ätardag som fått mig att hålla ut under veckan. Så jag tror denna planering funkar!

Dags för en sista mysstund.

Andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: