onsdag 2 juli 2008

Here we go again

Vikt: 83,6
Minskning: 0,3
Totalt: 1,4

Vaknade idag och tänkte att det här ska gå bra! Åt en bra frukost och var i väg på ett ärende i det underbara vädret. Men så fort jag sätter mig vid datorn så uppstår den sedvanliga lusten efter onyttigheter. Det är inte bara havet som suger! Och jag som egentligen inte är hungrig alls. Jag tror jag behöver mer struktur och innehåll på dagarna, för när jag är lätt stressad och har saker att göra (som inte inbegriper att sitta still) så brukar jag inte bli hungrig på samma sätt. Jag tror denna hunger har med understimulans att göra. Men just nu är jag ledig och har inte en massa inplanerat. Så det får jag ta. Får försöka att parera det på nåt sätt.

Just nu funderar jag på att göra en ny blogg med Wordpress eftersom man kan ha flikar och två spalter! Spännande. Helst skulle jag vilja göra en sedvanlig hemsida eftersom man kan organisera den mer överskådligt med länkar och underrrubriker och så. Men vad jag vet kostar hemsidor pengar och det måste vara gratis. Någon som har tips på hur man skaffar sig en bra gratis hemsida?

Dagens matintag:
Frukost: Dinkelmüsli, ett halv glas juice, ett ägg
Lunch: Spaghetti och köttfärssås och till efterrätt en marsmallow
Middag: Grönsaksjuice, 2 mackor (typ tekakor) med ost och smör
Mellanmål: Te

Dagens träning :
Kondition: 10 min cykel
Styrka: -

Andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Läs på webbdesignskolan.com :)

Sofia sa...

Superbra tips! Har hittat många länkar till gratis hemsidor :) Tack!